Euroopa Liit annab igal aastal välja postmarkide seeriat – kõigil liikmesriikidel sama teema, kõik kujundavad postmargi nii, et see iseloomustaks antud maad, riiki, rahvast. Selleaastane väljakutse oli kokakunst. Samal ajal kui Portugali postmargil näeme sardiini ja Läti omal mingit kilu, on Eesti omal miskipärast wrap. Või hamburger?
Päris huvitav oleks teada, kas meie mark kujundati sedapuhku idiootsusest kantuna või oli tegemist äärmusliku huumorimeelega, kellegi tõsisemat sorti naljavennast kunstnikuga. “Eesti rahvusjook – konjak, Eesti rahvustoit – ?a?lõkk”, kirjutas Teet Kallas kunagi nõuka-ajal irooniliselt. Nüüd võib ilmselt Kallase irooniat korrigeerida: “Eesti rahvustoit – hamburger.” Kas joogiks peaks siis panema kokakoola? Päris haige igal juhul.