Taas kondab üks tont mööda Euroopat – pederastiatont. Vanaemade noorusaegne seksrevolutsioon on saanud uue kvaliteedi ja kõikjal on tunda homoseksuaalse revolutsiooni hõngu.
Äravalitusest
Ka meil on õhus äikest – seda näitas geide valulik reaktsioon ühe vana kooli mehe pomina peale. Või mis, reaktsioon igasuguse sellise pomina peale. Nende ridade kirjutamise ajaks oli möödas Teeviit koos suunanäitamisega geide mängumaale ning oli ilmunud Brigitta Davidjantsi hingestatud kaitsekõne homodele (EPL, 15.12.2008|, vaadake järele). Viimasest võis muu hulgas aru saada, et suur osa eesti rahvast on pööbel, kes homode äravalitust ei mõista.
Oma piiratuses pean ka enda liigitama pööbli hulka.
See positsioon lubab mul heaks kiita doktor Mardna pomina ja kasutada seksuaalveidrike tähistamiseks rahvalikku üldmõistet “peded”.
Bioloogilisest programmist
Kahju küll, aga ajuti läilaks muutuvas homopropagandas võib täheldada tavamõistuse jaoks arusaamatuid lünki. Teatavasti on biosfääri kõikide liikide ülim eesmärk paljunemine. Mõnel satikal ei ole selleks küll vaja sugupoolte koostööd, kuid inimesel siiski. Tulevikus ehk saab geisid ka kloonida, kuid hetkel pole teada, et peded paljuneksid pooldumise teel või vegetatiivselt nagu kartulid.
Siit koorub mitu järeldust. Esiteks, kui su ülesehitus ja bioloogiline programm ei ole orienteeritud täitma elusorganismi tähtsaimat funktsiooni, siis selles mõttes oled sa defektne. Kurt või kokutaja oma puuet ei eita, pede aga miskipärast küll.
Ajaloost ja loomadest
Teiseks. Geid seletavad oma kombeid sajanditepikkuse ajalooga. Kuna vastassugupoolega voodisseminek on nende jaoks vastuvõetamatu möga, siis peaks geigeeni edasikandumine olema pärsitud ja homod välja surnud nagu saurused. Ometi ilmuvad kusagilt üha uued pedede hordid.
Jääb üle kahtlustada vastavat väljaõpet, kuhu üritas panustada ka Teeviit. Õige oleks noorpeded haigekassa kulul suunata ravile mõnda bordelli – nii saaks välja sõeluda, kes pärispede ja kes simulant.
Geid ei otsi oma juuri ainult ajaloost. Üks argument on neil ikka olnud, et loomad teevad ka nii. Kui aga keegi võrdleb geisid zoofiilidega, siis on kisa lahti, et loomal kui ühel osapoolel puudub mõistus. Seega, kui mõlemal puudub, on kõik OK.
Ametnikest ja jumalast
Lisaks äraspidisele seksihuvile on geidel muidki veidrusi. Kui segapaaridel on moes mitte sõlmida ametlikke abielusid, et mis see paber ikka annab, siis homod kogu maailmas poevad nahast välja, et neid kõigi reeglite järgi ametniku või jumala palge ees paari pandaks.
Huvitav on ka geide võitleva avangardi lõputu iha oma iseärasusi lippude lehvides eksponeerida. Selles suhtes ei jää nad kübetki alla sellele vanamehenässile, kes aastaid nõuab õigust oma tilli Pirita rannas näidata.
Mis õigused on aga pööblil, kui mõne lärmaka vähemuse kombed ei meeldi? Mulle ei meeldi too näss, ei meeldi, kui keegi mu uksetaguse sihvkakoori täis sülitab ega meeldi ka, kui kaks noorsandi mu nina alla tulevad üksteise kannikaid mudima ja ilatsema nagu Bre?nev ja Honecker. Aga kui selle peale sitasti ütled, siis oled homofoob või fa?ist.
Rahulikust kooseksistentsist
Homofoobiat pole siiski mõtet põdeda, võimalik on ka rahulik kooseksistents. Üks EW-aegne papi meenutas, kuidas nad kord kooliajal koos sõbraga kohtasid professionaalset litsi. Poiste himu oli suur, aga rahakott tühi. Just siis, kui nad allahindlust tingisid, olla ligi astunud üks lilla. Lilla oli valmis poiste arve tasuma, kui tema saaks toimingu ajal poiste mune silitada. Nii ka tehti, kõik jäid rahule ning lilla olevat pärast veel kogu seltskonnale Kuld Lõvis välja käristanud. Huvilistele teadmiseks – tollastel pededel olevat olnud oma selts, mille tunnuseks oli lillat värvi tiivakujuline märk pintsaku revääri all – sellest ka härrade nimetus.
Lõpetame positiivselt. Ehk pole homode laiamine midagi muud kui Emakese Looduse iseregulatsioon. Inimloomade arvukus maamunal on ületamas mõistlikkuse piire. Seega, mida rohkem geisid, seda väiksearvulisemad saavad olema tulevased põlvkonnad. Nii jätkub normaalsete inimeste lastele veel sajanditeks leiba, vett ja naftat. Tänu pededele.